- potrafię sterować ruchem duszka
- potrafię wykorzystywać zmienne do liczenia punktów
Jeśli pojawią się trudności pod każdym punktem zobaczysz zdjęcie - podpowie jak wykonać polecenie.
NOWY DUSZEK
1. Usuń duszka kota
2. Przygotuj nowego duszka - z biblioteki duszków wybierz obrazek zatytułowany "Beetle"
3. Nazwij duszka Żuczek
STEROWANIE RUCHEM DUSZKA
Naucz żuczka chodzić po ekranie naciskając klawisze strzałek.
strzałka w górę - żuczek idzie w górę ekranu
strzałka w dół - żuczek idzie w dół ekranu'
strzałka w prawo- żuczek idzie w prawo po ekranie
strzałka w lewo- żuczek idzie w lewo po ekranie
JEŚLI MASZ TRUDNOŚCI ALBO CHCESZ SPRAWDZIĆ CZY ZADANIE ZOSTAŁO DOBRZE WYKONANE PATRZ PONIŻEJ
PROJEKT GRY - ZBIERANIE JABŁEK
ZMIENNA LICZENIE PUNKTÓW
Zamiast grupy Dane wybierz Moje bloki
JEŚLI MASZ TRUDNOŚCI ALBO CHCESZ SPRAWDZIĆ CZY ZADANIE ZOSTAŁO DOBRZE WYKONANE PATRZ PONIŻEJ
TYTUŁ PROJEKTU - Zbieranie jabłek
ZAKOŃCZENIE
Gra nie jest zakończona. Możesz pomyśleć jak ją udoskonalić. Kolejną lekcję poświęcimy na udoskonalenie projektu i poprawki.
Jeśli pojawiły się trudności napisz jakie. Jeśli udostępniony materiał był wystarczający, by wykonać zadanie też o tym napisz nauczycielowi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz