wtorek, 14 kwietnia 2020

Zbieranie jabłek

Cel:
- potrafię sterować ruchem duszka
- potrafię wykorzystywać zmienne do liczenia punktów

Jeśli pojawią się trudności pod każdym punktem zobaczysz zdjęcie - podpowie jak wykonać polecenie.

NOWY DUSZEK
1. Usuń duszka kota


2. Przygotuj nowego duszka - z biblioteki duszków wybierz obrazek zatytułowany "Beetle"

3. Nazwij duszka Żuczek
STEROWANIE RUCHEM DUSZKA
Naucz żuczka chodzić po ekranie naciskając klawisze strzałek.
strzałka w górę - żuczek idzie w górę ekranu
strzałka w dół - żuczek idzie w dół ekranu'
strzałka w prawo- żuczek idzie w prawo po ekranie
strzałka w lewo- żuczek idzie w lewo po ekranie



  


JEŚLI MASZ TRUDNOŚCI ALBO CHCESZ SPRAWDZIĆ CZY ZADANIE ZOSTAŁO DOBRZE WYKONANE PATRZ PONIŻEJ 
 

PROJEKT GRY - ZBIERANIE JABŁEK



ZMIENNA LICZENIE PUNKTÓW 
Zamiast grupy Dane wybierz Moje bloki
 


JEŚLI MASZ TRUDNOŚCI ALBO CHCESZ SPRAWDZIĆ CZY ZADANIE ZOSTAŁO DOBRZE WYKONANE PATRZ PONIŻEJ   


TYTUŁ PROJEKTU - Zbieranie jabłek



ZAKOŃCZENIE
Gra nie jest zakończona. Możesz pomyśleć jak ją udoskonalić. Kolejną lekcję poświęcimy na udoskonalenie projektu i poprawki. 
Jeśli pojawiły się trudności napisz jakie. Jeśli udostępniony materiał był wystarczający, by wykonać zadanie też o tym napisz nauczycielowi.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz